SMS SALES CAMILAN BUJANGAN. Buat YANG BAPAK-BAPAK,,!! Apa saja silahkan,

Sms sales camilan ini ditulis riil dari pedagang camilana keliling, ya
karena masih bujang saya kira sah-sah saja sedikit ngetik sms
banyolan. Sebenarnya sms ini juga ingin saya kirim ke beberapa
konsumen camilan dagangan saya, tetapi karena belum punya nomor yang
dituju,, maka saya tulis di blog ini,,
Ya,,, kali saja ada pelanggan saya yang baca: -mudah-mudahan,-

SMS 1:
Buk buk,,
Aku moro ning omahmu ngeteri jajan,,
Mbuh koyo opo jajanku,,
Iki lo,,, ndang dituku,
tapi yo gak popo,, Yen pancene paceklik,
Sampean dorong tuku,,
Tapi iku anakmu sing cantik, tak lirik-lirik semi jungkir walik,
Mbok iyo,,, di kenalke aku,,,
:D :D cihHyuu,

SMS 2:
Tresno iki dudu mung dolanan,,
Kabeh mau amargo kahanan,,
Sing tak jaluk amung kesabaran,,
Ngertenono,,
Aku wong ratanan,,
Yen enek wong ayu,,
Mripatku tetep jelalatan,,
:D :D :D
Balek meneh,,,
Iki amargo keadaan,,

SMS 3:
Yo cen musime wong susah,,
Mikir utang susah,
Mikir partner soyo ra genah,
Lhah,
opo meneh arep naksir anak,e pak lurah, hah!?
hee,, senajan jaman soyo bubrah,,
Raupanmu kudu sumringah,,
Gak sah dipikir mbkakrah,,
Kene ngopi disek, gone de sukirah,,
-----;sruputtt>>>,,

:D :D mau ditutup pake kalimat yang pas bagaimana saya belum ketemu,
yang jelas saya mau jalan dulu,, sudah ditunggu sama warungnya mbak
ayu,,,

--
agus_ngawi 085733246907
LihatTutupKomentar